Apple School Manager

iCentre

Mit jelent az Apple School Manager (ASM)?

Az Apple School Manager egy egyszerű, webalapú portál adminisztrátorok számára, amely együttműködik az Ön által választott külső Mobile Device Management (MDM) megoldással, így könnyedén vásárolhat tömegesen tartalmat, legyen szó akár iPhone-okról, iPadekről vagy Mac-ekről.

Apple School Manager szolgáltatás előnyei az iskolák IT üzemeltetésében:

A szolgáltatás számos előnnyel jár az iskolai IT üzemeltetés szempontjából. Néhány ilyen előny:

1. Fiókkezelés: Az Apple School Manager lehetővé teszi az oktatási intézmény rendszergazdái számára, hogy egyetlen felhasználói fiókon keresztül kezeljék az összes Apple eszközt, alkalmazást és tartalmat. Ez egyszerűsíti a rendszergazdák feladatait, csökkenti a kezelési komplexitást.

2. Tanulók és tanárok kezelése: Az MDM lehetővé teszi az oktatási intézmények számára, hogy Apple ID-ket hozzanak létre diákjaiknak és tanáraiknak. Lehetőséget ad arra, hogy kezeljék ezeket a fiókokat egy központi felületen. Ez segíthet az eszközök és tartalmak könnyű hozzáférhetőségének biztosításában.

3. Csoportok létrehozása: Az Apple School Manager segítségével könnyen létrehozhatók csoportok tanulók, osztályok vagy tantermek szerint. Ez lehetővé teszi a rendszergazdáknak, hogy hatékonyan kezeljék az eszközöket és az alkalmazásokat.
iCentre

Apple School Manager regisztráció menete:

Szervezet regisztrálása

 

1. Ha még nem nyitotta meg, akkor kattintson a https://school.apple.com/ címre.

 

2. Válasszon felületet! Ez lehet Mac és iPad is.

 

3. Adja meg és ellenőrizze a szervezetére vonatkozó alábbi információkat:

 

a. Ország vagy régió

b. A szervezet hivatalos neve

c. Címadatok, város és irányítószám

d. Telefonszám

e. A weboldal URL-je

 

Fontos: Ez a tartomány a kezelt Apple ID-k automatikus kitöltésére szolgál. Ha azonban a szervezet weboldalának URL-címe eltér a szervezet bejegyzett tartománynevétől, akkor a Szervezet menedzselt Apple ID-k létrehozása és az Apple School Manager felhasználókhoz való hozzárendelése előtt az URL-címet a szervezet bejegyzett tartománynevére módosíthatja. Ha a szervezetnek nincs weboldala, az Apple School Manager az Ön által megadott szervezetnevet fogja használni a Managed Apple ID-k automatikus létrehozásához.

 

f. Szervezet típusa (alap- és középfokú vagy felsőoktatási intézmény)

g. Időzóna és nyelv

4. Adja meg és ellenőrizze adatait:

a. A szervezet nevében regisztráló személy családneve és utóneve

 

Megjegyzés: Ennek hivatalos személynévnek kell lennie. Az olyan család- és utóneveket, mint például az „IT koordinátor” vagy „Apple telepítés” visszaküldjük helyesbítésre.

 

b. Olyan munkahelyi e-mail-cím, amely nincs App Store- vagy iCloud-fiókhoz hozzárendelve, és nem használták Apple ID-ként más Apple-szolgáltatáshoz vagy -webhelyen.

c. Szerepkör/Beosztás

5. Adja meg és ellenőrizze a megerősítésért felelős kapcsolattartóra vonatkozó adatokat.

Ilyen kapcsolattartó lehet például a főigazgató, az igazgató vagy a gazdasági vezető. A regisztráció visszaigazolásához az Apple felveszi a kapcsolatot a megerősítésért felelős kapcsolattartóval.

a. Név

b. Munkahelyi e-mail-cím

c. Szerepkör/beosztás

6. Válassza ki a Folytatás elemet, nézze át alaposan a megadott adatokat, majd válassza ki a Küldés gombot.

7. Nézze meg postafiókjában, hogy kapott-e üzenetet az Apple School Managertől „Kérelme vizsgálat alatt áll” tárggyal.

A vizsgálat során telefonon megkeresi az Apple egy munkatársa a megerősítésért felelős kapcsolattartót, és megkérjük, hogy erősítse meg az Ön és a szervezet adatait a regisztráció jóváhagyása előtt. Győződjön meg arról, hogy semmilyen szűrő nem blokkolja az apple.com tartományokról küldött leveleket. A regisztrációs folyamat zökkenőmentes lefolytatása érdekében gyorsan hívja vissza a nem fogadott hívások számait.

 

 

A regisztráció megerősítése és az adminisztrátori hozzáférés megadása

 

Miután az Apple beszélt a megerősítésért felelős kapcsolattartóval és megerősítette az Ön adatait, a kapcsolattartó egy e-mail-üzenetet kap az Apple School Managertől „Köszönjük, hogy megerősítette a szervezet adatait” tárggyal. A kapcsolattartó ezt követően elvégezheti a következő feladatokat.

 

1. Megnyitja az Apple School Managertől érkezett „Köszönjük, hogy megerősítette a szervezet adatait” tárgyú e-mail-üzenetet.

 

2. Elolvassa az üzenetet, és az alábbiak egyikét teszi:

a. A „[Személy neve] megerősítése” gombot kiválasztva engedélyezi, hogy az adott személy legyen az Apple School Manager adminisztrátora.

Ez annak a személynek a neve, aki előzőleg regisztrált az Apple School Managerbe.

b. Ha nem szeretné, hogy ő legyen az adminisztrátor, kiválasztja a „Másik személy kiválasztása” hivatkozást, megadja a másik személy adatait, majd válassza ki a Küldés gombot.

 

3. A megerősítésért felelős kapcsolattartónak továbbá a jelölőnégyzet bejelölésével jeleznie kell, hogy Ön jóváhagyja, hogy ez a személy legyen felelős a szervezet nevében az Apple School Manager Általános szerződési feltételeinek aláírásáért.

 

A feladatok elvégzését követően az adminisztrátornak kijelölt személy e-mail-üzenetet kap az Apple School Managertől „Regisztráció kész” tárggyal.

 

A regisztrációs folyamat befejezése

 

Miután a megerősítésért felelős kapcsolattartó jóváhagyta az Ön adminisztrátori szerepkörét, e-mail-üzenetben tudatjuk Önnel, hogy regisztrációja jóvá lett hagyva. Ezt követően létrehozhatja saját felügyelt Apple ID-ját és elfogadhatja az összes általános szerződési feltételt.

 

1. Nyissa meg az Apple School Managertől érkezett „Regisztráció kész” tárgyú e-mail-üzenetet.

 

2. A Safariban vagy az alapértelmezett böngészőjében való megnyitáshoz válassza ki az üzenetben található „Kezdés” gombot.

 

3. Adjon meg egy e-mail-címet, amelyet felügyelt Apple ID-ként fog használni.

 

Fontos: Ez lehet a munkahelyi e-mail-címe is, amennyiben korábban nem használta azt Apple ID-kéntApp Store- vagy iCloud-fiókhoz, vagy bármely más Apple-szolgáltatáshoz vagy -webhelyen. Ez az e-mail-cím lesz az Ön adminisztrátori felügyelt Apple ID-ja.

 

4. Adjon meg egy biztonságos jelszót, majd erősítse meg azt.

 

5. Erősítse meg a nevét, majd adja meg születési dátumát.

 

6. Adjon meg egy SMS fogadására képes mobiltelefonszámot, majd válassza ki az Ön által preferált másodlagos ellenőrzési módot.

 

7. Válassza ki a Küldés elemet.

 

Megjegyzés: Az e-mail-címet és a telefonszámot is meg kell erősítenie.

 

8. Válassza ki a beérkezett e-mail-üzenetben található hivatkozást az e-mail-címe megerősítéséhez.

 

9. Adja meg a telefonjára SMS-ben kapott ellenőrző kódot, majd válassza ki a Megerősítés gombot.

 

10. Fogadja el az általános szerződési feltételeket. A továbblépéshez az összes feltételt el kell fogadni.

 

11. Késedelem nélkül hozzon létre legalább még egy Adminisztrátor szerepkörű felhasználót.

Lépjen kapcsolatba velünk még ma!
A kapcsolatfelvételt követően kollégánk 1 munkanapon belül megkeresi Önt további egyeztetés céljából.