Partnered a vállalati eszközeid teljes körű gondozásában

iCentre

Az iCentreCare szolgáltatás csomaggal a legjobbat nyújtjuk vállalkozásod Apple eszközeinek. Szolgáltatásunk kiterjesztett- és baleseti garanciát, szerviz menedzsmentet, valamint az iCentre szervizünk gyors és kimagasló szakértelmét biztosítja vállalati Apple eszközeid számára.

Az iCentreCare segítségével Apple készülékeid mindig a legjobb formában lesznek, így te gondtalanul koncentrálhatsz a mindennapi munkára.

4 ok amiért érdemes az iCentreCare szolgáltásunkat választani

1.

Elsőbbségi ügyintézés

Az iCentreCare minden csomagja biztosítja, hogy az Apple eszközeid bevizsgálása és szervizelése soron kívül történjen. 

2.

Költséghatékony

Csak egyszer kell megvásárolnod az iCentreCare csomagot, és máris élvezheted a szolgáltatásainkat: Mac és iPad készülékek esetén 3 évig, iPhone esetén pedig 2 évig.

3.

Rendszeres karbantartás

Rendszeres karbantartással Apple eszközeid mindig optimális teljesítményt nyújtanak, hosszabb élettartammal és fokozott biztonsággal, javítva ezzel a felhasználói élményt.

4.

Kényelem

Az iCentreCare szolgáltatás kényelmet és biztonságot nyújt neked. Válaszd a Plus csomagunkat, és élvezd az iCentreCare összes előnyét!

Milyen eszközökre veheted igénybe
iCentreCare szolgáltatásunkat?

Az iCentreCare szolgáltatást új vagy már meglévő – 10 hónapon belül megvásárolt – Mac, iPad és iPhone készülékekhez tudod igénybe venni.

Csomagjainkat úgy állítottuk össze, hogy minden vállalkozás megtalálja a számára legmegfelelőbb megoldást.

iCentreCare csomagjaink

iPhone

iPhone

Base

Plus

Elsőbbségi ügyintézés

Mit tartalmaz a csomag?

A javításra leadott készüléked bevizsgálása és szervizelése soron kívül történik, így hamarabb visszakaphatod eszközeid, ezzel minimálisra csökkentve az állásidőt és üzleti folyamataidnak esetleges megszakítását. A szolgáltatás korlátlanul igénybevehető a szolgáltatási szerződés időtartama alatt.
Kiterjesztett garancia

Mit tartalmaz a csomag?

Kiterjesztett garancia szolgáltatással meghosszabbodik a gyári vagy kereskedői jótállási idő, mely fedezetet nyújt iPhone-od műszaki jellegű meghibásodása esetén, a vásárlástól számított 2 évig.
Baleseti garancia

Mit tartalmaz a csomag?

A baleseti garancia előre nem látható, véletlen balesetekből származó sérülésekre nyújt fedezetet, amelyekre a jótállás vagy a kiterjesztett garancia nem terjed ki.
Szervizmenedzsment

Mit tartalmaz a csomag?

A szervizmenedzsment igénybevétele során ügyfélszolgálatunk dedikált vonalon és email csatornán keresztül fogadja megkeresésed, akik készséggel segítenek a probléma felderítésében, illetve, ha szükséges, megszervezik meghibásodott készüléked beszállítását hivatalos Apple szervizünkben.
Külső teljes körű tisztítás, portalanítás

Mit tartalmaz a csomag?

A Base és Plus csomag részeként évente egyszer kollégáink teljes körű külső tisztítást és portalanítást végeznek készülékeden. A rendszeres külső tisztítás nem csak az eszközök esztétikai megjelenését javítja, de hozzájárul azok hosszútávú teljesítményéhez, élettartamához.
Teljes körű Apple diagnosztika

Mit tartalmaz a csomag?

A teljeskörű gyári Apple diagnosztika segítségével átfogó képet adunk eszközöd műszaki állapotáról, mindemellett segíthet beazonosítani bármilyen potenciális meghibásodást. A vizsgálat során a program felismeri az iPhone belső hardverösszetevőivel – alaplappal, memóriával, vezeték nélküli összetevőkkel – kapcsolatos problémákat, ellenőrzi a szenzorokat és egyéb perifériákat, az operációs rendszer verziószámát, feltárja az esetleges teljesítmény problémákat, valamint ellenőrzi a vezeték nélküli kapcsolatok stabilitását. A teljeskörű gyári diagnosztikát évente egy alkalommal veheted igénybe.
Akkumulátor-állapotfelmérés

Mit tartalmaz a csomag?

Az akkumulátor állapotfelmérése segít megőrizni eszközöd hosszútávú megbízhatóságát és teljesítményét. Az állapotfelmérés során ellenőrizzük az akkumulátor kapacitását, monitorozzuk az energiafogyasztási és feltöltési sebességet, vizsgáljuk az áramellátást. Az akkumulátor-állapotfelmérést évente egy alkalommal veheted igénybe.
Operációs rendszer frissítés

Mit tartalmaz a csomag?

A szolgáltatási szerződés időtartama alatt lehetőséged van egy alkalommal, hogy hivatalos szervizünkben technikusaink frissítsék az operációs rendszert Apple készülékeden. Az operációs rendszerek frissítése kulcsfontosságú az eszközök teljesítményének, funkcionalitásának fenntartáshoz.
Szakvélemény kiállítás

Mit tartalmaz a csomag?

Hivatalos szervizünkben kiállított szakvélemény számos előnnyel jár, beleértve a hitelességet, az átfogó állapotfelmérést, az esetleges értékesítési és vásárlási folyamat támogatását. A szakvélemény kiállítás a szolgáltatási szerződés időtartama alatt egy alkalommal használható fel.
Szerviz futár szolgáltatás

Mit tartalmaz a csomag?

Meghibásodott készülékedért bármely magyarországi címre futárt küldünk és beszállítjuk hivatalos Apple szervizünkbe, majd a szükséges javítások elvégzése után visszajuttatjuk az általad megadott címre. A szervizfutár szolgáltatást évente egy alkalommal veheted igénybe.

58 890 Ft-tól

81 390 Ft-tól

Base

Plus

Elsőbbségi ügyintézés

Mit tartalmaz a csomag?

A javításra leadott készüléked bevizsgálása és szervizelése soron kívül történik, így hamarabb visszakaphatod eszközeid, ezzel minimálisra csökkentve az állásidőt és üzleti folyamataidnak esetleges megszakítását. A szolgáltatás korlátlanul igénybevehető a szolgáltatási szerződés időtartama alatt.
Kiterjesztett garancia

Mit tartalmaz a csomag?

Kiterjesztett garancia szolgáltatással meghosszabbodik a gyári vagy kereskedői jótállási idő, mely fedezetet nyújt iPhone-od műszaki jellegű meghibásodása esetén, a vásárlástól számított 2 évig.
Baleseti garancia

Mit tartalmaz a csomag?

A baleseti garancia előre nem látható, véletlen balesetekből származó sérülésekre nyújt fedezetet, amelyekre a jótállás vagy a kiterjesztett garancia nem terjed ki.
Szervizmenedzsment

Mit tartalmaz a csomag?

A szervizmenedzsment igénybevétele során ügyfélszolgálatunk dedikált vonalon és email csatornán keresztül fogadja megkeresésed, akik készséggel segítenek a probléma felderítésében, illetve, ha szükséges, megszervezik meghibásodott készüléked beszállítását hivatalos Apple szervizünkben.
Külső teljes körű tisztítás, portalanítás

Mit tartalmaz a csomag?

A Base és Plus csomag részeként évente egyszer kollégáink teljes körű külső tisztítást és portalanítást végeznek készülékeden. A rendszeres külső tisztítás nem csak az eszközök esztétikai megjelenését javítja, de hozzájárul azok hosszútávú teljesítményéhez, élettartamához.
Teljes körű Apple diagnosztika

Mit tartalmaz a csomag?

A teljeskörű gyári Apple diagnosztika segítségével átfogó képet adunk eszközöd műszaki állapotáról, mindemellett segíthet beazonosítani bármilyen potenciális meghibásodást. A vizsgálat során a program felismeri az iPhone belső hardverösszetevőivel – alaplappal, memóriával, vezeték nélküli összetevőkkel – kapcsolatos problémákat, ellenőrzi a szenzorokat és egyéb perifériákat, az operációs rendszer verziószámát, feltárja az esetleges teljesítmény problémákat, valamint ellenőrzi a vezeték nélküli kapcsolatok stabilitását. A teljeskörű gyári diagnosztikát évente egy alkalommal veheted igénybe.
Akkumulátor-állapotfelmérés

Mit tartalmaz a csomag?

Az akkumulátor állapotfelmérése segít megőrizni eszközöd hosszútávú megbízhatóságát és teljesítményét. Az állapotfelmérés során ellenőrizzük az akkumulátor kapacitását, monitorozzuk az energiafogyasztási és feltöltési sebességet, vizsgáljuk az áramellátást. Az akkumulátor-állapotfelmérést évente egy alkalommal veheted igénybe.
Operációs rendszer frissítés

Mit tartalmaz a csomag?

A szolgáltatási szerződés időtartama alatt lehetőséged van egy alkalommal, hogy hivatalos szervizünkben technikusaink frissítsék az operációs rendszert Apple készülékeden. Az operációs rendszerek frissítése kulcsfontosságú az eszközök teljesítményének, funkcionalitásának fenntartáshoz.
Szakvélemény kiállítás

Mit tartalmaz a csomag?

Hivatalos szervizünkben kiállított szakvélemény számos előnnyel jár, beleértve a hitelességet, az átfogó állapotfelmérést, az esetleges értékesítési és vásárlási folyamat támogatását. A szakvélemény kiállítás a szolgáltatási szerződés időtartama alatt egy alkalommal használható fel.
Szerviz futár szolgáltatás

Mit tartalmaz a csomag?

Meghibásodott készülékedért bármely magyarországi címre futárt küldünk és beszállítjuk hivatalos Apple szervizünkbe, majd a szükséges javítások elvégzése után visszajuttatjuk az általad megadott címre. A szervizfutár szolgáltatást évente egy alkalommal veheted igénybe.

58 890 Ft-tól

81 390 Ft-tól

iPad

iPad

Base

Plus

Elsőbbségi ügyintézés

Mit tartalmaz a csomag?

A javításra leadott készüléked bevizsgálása és szervizelése soron kívül történik, így hamarabb visszakaphatod eszközeid, ezzel minimálisra csökkentve az állásidőt és üzleti folyamataidnak esetleges megszakítását. A szolgáltatás korlátlanul igénybevehető a szolgáltatási szerződés időtartama alatt.
Kiterjesztett garancia

Mit tartalmaz a csomag?

Kiterjesztett garancia szolgáltatással meghosszabbodik a gyári vagy kereskedői jótállási idő, mely fedezetet nyújt iPaded műszaki jellegű meghibásodása esetén, a vásárlástól számított 3 évig.
Baleseti garancia

Mit tartalmaz a csomag?

A baleseti garancia előre nem látható, véletlen balesetekből származó sérülésekre nyújt fedezetet, amelyekre a jótállás vagy a kiterjesztett garancia nem terjed ki.
Szervizmenedzsment

Mit tartalmaz a csomag?

A szervizmenedzsment igénybevétele során ügyfélszolgálatunk dedikált vonalon és email csatornán keresztül fogadja megkeresésed, akik készséggel segítenek a probléma felderítésében, illetve, ha szükséges, megszervezik meghibásodott készüléked beszállítását hivatalos Apple szervizünkben.
Külső teljes körű tisztítás, portalanítás

Mit tartalmaz a csomag?

A Base és Plus csomag részeként évente egyszer kollégáink teljes körű külső tisztítást és portalanítást végeznek készülékeden. A rendszeres külső tisztítás nem csak az eszközök esztétikai megjelenését javítja, de hozzájárul azok hosszútávú teljesítményéhez, élettartamához.
Teljes körű Apple diagnosztika

Mit tartalmaz a csomag?

A teljeskörű gyári Apple diagnosztika segítségével átfogó képet adunk eszközöd műszaki állapotáról, mindemellett segíthet beazonosítani bármilyen potenciális meghibásodást. A vizsgálat során a program felismeri az iPad belső hardverösszetevőivel – alaplappal, memóriával, vezeték nélküli összetevőkkel – kapcsolatos problémákat, ellenőrzi a szenzorokat és egyéb perifériákat, az operációs rendszer verziószámát, feltárja az esetleges teljesítmény problémákat, valamint ellenőrzi a vezeték nélküli kapcsolatok stabilitását. A teljeskörű gyári diagnosztikát évente egy alkalommal veheted igénybe.
Akkumulátor-állapotfelmérés

Mit tartalmaz a csomag?

Az akkumulátor állapotfelmérése segít megőrizni eszközöd hosszútávú megbízhatóságát és teljesítményét. Az állapotfelmérés során ellenőrizzük az akkumulátor kapacitását, monitorozzuk az energiafogyasztási és feltöltési sebességet, vizsgáljuk az áramellátást. Az akkumulátor-állapotfelmérést évente egy alkalommal veheted igénybe.
Operációs rendszer frissítés

Mit tartalmaz a csomag?

A szolgáltatási szerződés időtartama alatt lehetőséged van egy alkalommal, hogy hivatalos szervizünkben technikusaink frissítsék az operációs rendszert Apple készülékeden. Az operációs rendszerek frissítése kulcsfontosságú az eszközök teljesítményének, funkcionalitásának fenntartáshoz.
Szakvélemény kiállítás

Mit tartalmaz a csomag?

Hivatalos szervizünkben kiállított szakvélemény számos előnnyel jár, beleértve a hitelességet, az átfogó állapotfelmérést, az esetleges értékesítési és vásárlási folyamat támogatását. A szakvélemény kiállítás a szolgáltatási szerződés időtartama alatt egy alkalommal használható fel.
Szerviz futár szolgáltatás

Mit tartalmaz a csomag?

Meghibásodott készülékedért bármely magyarországi címre futárt küldünk és beszállítjuk hivatalos Apple szervizünkbe, majd a szükséges javítások elvégzése után visszajuttatjuk az általad megadott címre. A szervizfutár szolgáltatást évente egy alkalommal veheted igénybe.

68 900 Ft-tól

91 900 Ft-tól

Base

Plus

Elsőbbségi ügyintézés

Mit tartalmaz a csomag?

A javításra leadott készüléked bevizsgálása és szervizelése soron kívül történik, így hamarabb visszakaphatod eszközeid, ezzel minimálisra csökkentve az állásidőt és üzleti folyamataidnak esetleges megszakítását. A szolgáltatás korlátlanul igénybevehető a szolgáltatási szerződés időtartama alatt.
Kiterjesztett garancia

Mit tartalmaz a csomag?

Kiterjesztett garancia szolgáltatással meghosszabbodik a gyári vagy kereskedői jótállási idő, mely fedezetet nyújt iPaded műszaki jellegű meghibásodása esetén, a vásárlástól számított 3 évig.
Baleseti garancia

Mit tartalmaz a csomag?

A baleseti garancia előre nem látható, véletlen balesetekből származó sérülésekre nyújt fedezetet, amelyekre a jótállás vagy a kiterjesztett garancia nem terjed ki.
Szervizmenedzsment

Mit tartalmaz a csomag?

A szervizmenedzsment igénybevétele során ügyfélszolgálatunk dedikált vonalon és email csatornán keresztül fogadja megkeresésed, akik készséggel segítenek a probléma felderítésében, illetve, ha szükséges, megszervezik meghibásodott készüléked beszállítását hivatalos Apple szervizünkben.
Külső teljes körű tisztítás, portalanítás

Mit tartalmaz a csomag?

A Base és Plus csomag részeként évente egyszer kollégáink teljes körű külső tisztítást és portalanítást végeznek készülékeden. A rendszeres külső tisztítás nem csak az eszközök esztétikai megjelenését javítja, de hozzájárul azok hosszútávú teljesítményéhez, élettartamához.
Teljes körű Apple diagnosztika

Mit tartalmaz a csomag?

A teljeskörű gyári Apple diagnosztika segítségével átfogó képet adunk eszközöd műszaki állapotáról, mindemellett segíthet beazonosítani bármilyen potenciális meghibásodást. A vizsgálat során a program felismeri az iPad belső hardverösszetevőivel – alaplappal, memóriával, vezeték nélküli összetevőkkel – kapcsolatos problémákat, ellenőrzi a szenzorokat és egyéb perifériákat, az operációs rendszer verziószámát, feltárja az esetleges teljesítmény problémákat, valamint ellenőrzi a vezeték nélküli kapcsolatok stabilitását. A teljeskörű gyári diagnosztikát évente egy alkalommal veheted igénybe.
Akkumulátor-állapotfelmérés

Mit tartalmaz a csomag?

Az akkumulátor állapotfelmérése segít megőrizni eszközöd hosszútávú megbízhatóságát és teljesítményét. Az állapotfelmérés során ellenőrizzük az akkumulátor kapacitását, monitorozzuk az energiafogyasztási és feltöltési sebességet, vizsgáljuk az áramellátást. Az akkumulátor-állapotfelmérést évente egy alkalommal veheted igénybe.
Operációs rendszer frissítés

Mit tartalmaz a csomag?

A szolgáltatási szerződés időtartama alatt lehetőséged van egy alkalommal, hogy hivatalos szervizünkben technikusaink frissítsék az operációs rendszert Apple készülékeden. Az operációs rendszerek frissítése kulcsfontosságú az eszközök teljesítményének, funkcionalitásának fenntartáshoz.
Szakvélemény kiállítás

Mit tartalmaz a csomag?

Hivatalos szervizünkben kiállított szakvélemény számos előnnyel jár, beleértve a hitelességet, az átfogó állapotfelmérést, az esetleges értékesítési és vásárlási folyamat támogatását. A szakvélemény kiállítás a szolgáltatási szerződés időtartama alatt egy alkalommal használható fel.
Szerviz futár szolgáltatás

Mit tartalmaz a csomag?

Meghibásodott készülékedért bármely magyarországi címre futárt küldünk és beszállítjuk hivatalos Apple szervizünkbe, majd a szükséges javítások elvégzése után visszajuttatjuk az általad megadott címre. A szervizfutár szolgáltatást évente egy alkalommal veheted igénybe.

68 900 Ft-tól

91 900 Ft-tól

Mac

Mac

Base

Plus

Elsőbbségi ügyintézés

Mit tartalmaz a csomag?

A javításra leadott készüléked bevizsgálása és szervizelése soron kívül történik, így hamarabb visszakaphatod eszközeid, ezzel minimálisra csökkentve az állásidőt és üzleti folyamataidnak esetleges megszakítását. A szolgáltatás korlátlanul igénybevehető a szolgáltatási szerződés időtartama alatt.
Kiterjesztett garancia

Mit tartalmaz a csomag?

Kiterjesztett garancia szolgáltatással meghosszabbodik a gyári vagy kereskedői jótállási idő, mely fedezetet nyújt Maced műszaki jellegű meghibásodása esetén, a vásárlástól számított 3 évig.
Baleseti garancia

Mit tartalmaz a csomag?

A baleseti garancia előre nem látható, véletlen balesetekből származó sérülésekre nyújt fedezetet, amelyekre a jótállás vagy a kiterjesztett garancia nem terjed ki.
Szervizmenedzsment

Mit tartalmaz a csomag?

A szervizmenedzsment igénybevétele során ügyfélszolgálatunk dedikált vonalon és email csatornán keresztül fogadja megkeresésed, akik készséggel segítenek a probléma felderítésében, illetve, ha szükséges, megszervezik meghibásodott készüléked beszállítását hivatalos Apple szervizünkben.
Külső teljes körű tisztítás, portalanítás

Mit tartalmaz a csomag?

A Base és Plus csomag részeként évente egyszer kollégáink külső tisztítást és portalanítást végeznek a leadott készülékeken. A rendszeres külső tisztítás nem csak az eszközök esztétikai megjelenését javítja, de hozzájárul azok hosszútávú teljesítményéhez, élettartamához.
Belső teljes körű tisztítás, portalanítás, hővezető paszta csere

Mit tartalmaz a csomag?

Mac eszközök esetén a szolgáltatási időtartam alatt egy alkalommal végezük el igény szerint a teljeskörű belső tisztítást, portalanítást, valamint bizonyos típusok esetén hővezető paszta cseréjét. Ezek az alapvető lépések tartós megbízhatóságot és hatékony működést biztosítanak a Maced számára.
Teljes körű Apple diagnosztika

Mit tartalmaz a csomag?

A teljeskörű gyári Apple diagnosztika segítségével átfogó képet adunk eszközöd műszaki állapotáról, mindemellett segíthet beazonosítani bármilyen potenciális meghibásodást. A vizsgálat során a program felismeri a Mac belső hardverösszetevőivel – alaplappal, memóriával, vezeték nélküli összetevőkkel – kapcsolatos problémákat, ellenőrzi a szenzorokat és egyéb perifériákat, az operációs rendszer verziószámát, feltárja az esetleges teljesítmény problémákat, valamint ellenőrzi a vezeték nélküli kapcsolatok stabilitását. A teljeskörű gyári diagnosztikát évente egy alkalommal veheted igénybe.
Akkumulátor-állapotfelmérés

Mit tartalmaz a csomag?

Az akkumulátor állapotfelmérése segít megőrizni eszközöd hosszútávú megbízhatóságát és teljesítményét. Az állapotfelmérés során ellenőrizzük az akkumulátor kapacitását, monitorozzuk az energiafogyasztási és feltöltési sebességet, vizsgáljuk az áramellátást. Az akkumulátor-állapotfelmérést évente egy alkalommal veheted igénybe.
Operációs rendszer frissítés

Mit tartalmaz a csomag?

A szolgáltatási szerződés időtartama alatt lehetőséged van egy alkalommal, hogy hivatalos szervizünkben technikusaink frissítsék az operációs rendszert Apple készülékeden. Az operációs rendszerek frissítése kulcsfontosságú az eszközök teljesítményének, funkcionalitásának fenntartáshoz.
Szakvélemény kiállítás

Mit tartalmaz a csomag?

Hivatalos szervizünkben kiállított szakvélemény számos előnnyel jár, beleértve a hitelességet, az átfogó állapotfelmérést, az esetleges értékesítési és vásárlási folyamat támogatását. A szakvélemény kiállítás a szolgáltatási szerződés időtartama alatt egy alkalommal használható fel.
Szerviz futár szolgáltatás

Mit tartalmaz a csomag?

Meghibásodott készülékedért bármely magyarországi címre futárt küldünk és beszállítjuk hivatalos Apple szervizünkbe, majd a szükséges javítások elvégzése után visszajuttatjuk az általad megadott címre. A szervizfutár szolgáltatást évente egy alkalommal veheted igénybe.

101 900 Ft-tól

124 900 Ft-tól

Base

Plus

Elsőbbségi ügyintézés

Mit tartalmaz a csomag?

A javításra leadott készüléked bevizsgálása és szervizelése soron kívül történik, így hamarabb visszakaphatod eszközeid, ezzel minimálisra csökkentve az állásidőt és üzleti folyamataidnak esetleges megszakítását. A szolgáltatás korlátlanul igénybevehető a szolgáltatási szerződés időtartama alatt.
Kiterjesztett garancia

Mit tartalmaz a csomag?

Kiterjesztett garancia szolgáltatással meghosszabbodik a gyári vagy kereskedői jótállási idő, mely fedezetet nyújt Maced műszaki jellegű meghibásodása esetén, a vásárlástól számított 3 évig.
Baleseti garancia

Mit tartalmaz a csomag?

A baleseti garancia előre nem látható, véletlen balesetekből származó sérülésekre nyújt fedezetet, amelyekre a jótállás vagy a kiterjesztett garancia nem terjed ki.
Szervizmenedzsment

Mit tartalmaz a csomag?

A szervizmenedzsment igénybevétele során ügyfélszolgálatunk dedikált vonalon és email csatornán keresztül fogadja megkeresésed, akik készséggel segítenek a probléma felderítésében, illetve, ha szükséges, megszervezik meghibásodott készüléked beszállítását hivatalos Apple szervizünkben.
Külső teljes körű tisztítás, portalanítás

Mit tartalmaz a csomag?

A Base és Plus csomag részeként évente egyszer kollégáink külső tisztítást és portalanítást végeznek a leadott készülékeken. A rendszeres külső tisztítás nem csak az eszközök esztétikai megjelenését javítja, de hozzájárul azok hosszútávú teljesítményéhez, élettartamához.
Belső teljes körű tisztítás, portalanítás, hővezető paszta csere

Mit tartalmaz a csomag?

Mac eszközök esetén a szolgáltatási időtartam alatt egy alkalommal végezük el igény szerint a teljeskörű belső tisztítást, portalanítást, valamint bizonyos típusok esetén hővezető paszta cseréjét. Ezek az alapvető lépések tartós megbízhatóságot és hatékony működést biztosítanak a Maced számára.
Teljes körű Apple diagnosztika

Mit tartalmaz a csomag?

A teljeskörű gyári Apple diagnosztika segítségével átfogó képet adunk eszközöd műszaki állapotáról, mindemellett segíthet beazonosítani bármilyen potenciális meghibásodást. A vizsgálat során a program felismeri a Mac belső hardverösszetevőivel – alaplappal, memóriával, vezeték nélküli összetevőkkel – kapcsolatos problémákat, ellenőrzi a szenzorokat és egyéb perifériákat, az operációs rendszer verziószámát, feltárja az esetleges teljesítmény problémákat, valamint ellenőrzi a vezeték nélküli kapcsolatok stabilitását. A teljeskörű gyári diagnosztikát évente egy alkalommal veheted igénybe.
Akkumulátor-állapotfelmérés

Mit tartalmaz a csomag?

Az akkumulátor állapotfelmérése segít megőrizni eszközöd hosszútávú megbízhatóságát és teljesítményét. Az állapotfelmérés során ellenőrizzük az akkumulátor kapacitását, monitorozzuk az energiafogyasztási és feltöltési sebességet, vizsgáljuk az áramellátást. Az akkumulátor-állapotfelmérést évente egy alkalommal veheted igénybe.
Operációs rendszer frissítés

Mit tartalmaz a csomag?

A szolgáltatási szerződés időtartama alatt lehetőséged van egy alkalommal, hogy hivatalos szervizünkben technikusaink frissítsék az operációs rendszert Apple készülékeden. Az operációs rendszerek frissítése kulcsfontosságú az eszközök teljesítményének, funkcionalitásának fenntartáshoz.
Szakvélemény kiállítás

Mit tartalmaz a csomag?

Hivatalos szervizünkben kiállított szakvélemény számos előnnyel jár, beleértve a hitelességet, az átfogó állapotfelmérést, az esetleges értékesítési és vásárlási folyamat támogatását. A szakvélemény kiállítás a szolgáltatási szerződés időtartama alatt egy alkalommal használható fel.
Szerviz futár szolgáltatás

Mit tartalmaz a csomag?

Meghibásodott készülékedért bármely magyarországi címre futárt küldünk és beszállítjuk hivatalos Apple szervizünkbe, majd a szükséges javítások elvégzése után visszajuttatjuk az általad megadott címre. A szervizfutár szolgáltatást évente egy alkalommal veheted igénybe.

101 900 Ft-tól

124 900 Ft-tól

Gyakran ismételt kérdések

Az iCentreCare egy vállalati ügyfeleknek összeállított szolgáltatási csomag, amely kiterjesztett garanciát, baleseti garanciát, szerviz menedzsmentet és az iCentre hivatalos Apple szerviz által nyújtott szolgáltatásokat tartalmaz.


Az iCentreCare szolgáltatáscsomag elérhető újonnan vásárolt, valamint már meglévő, 10 hónapon belül beszerzett iPhone, iPad és Mac készülékekre, függetlenül attól, hogy azokat nálunk vagy máshonnan vásároltad.


Mac és iPad eszközök esetén 3 év, iPhone-ok esetén 2 éves időtartamra szól.


Base csomag: Elsőbbségi ügyintézés, teljeskörű tisztítás, Apple tanúsítással rendelkező teljeskörű rendszer diagnosztika, akkumulátor állapotfelmérés, kiterjesztett garancia, baleseti garancia és szerviz menedzsment.

Plus csomag: Az összes Base szolgáltatás, valamint szoftverfrissítés, szakvélemény kiállítása, készülék szervizbe és házhoz szállítása évente egyszer.


A szerviz minden esetben az iCentre hivatalos Apple szervizében, magasan képzett szerviztechnikusok által, kizárólag eredeti alkatrészekkel, az Apple nemzetközi előírása szerint történik.


Plus csomag esetén évente egy alkalommal ingyenesen igénybe veheted szerviz futár szolgáltatásunkat. A Base csomag esetén a szerviz futár szolgáltatás oda-vissza útra bruttó 3.800,-Ft. 

Mindemellett meghibásodott Apple készülékedet behozhatod hivatalos szervizpontunkba az iCentre Infoparkba, vagy leadhatod a hozzád legközelebb eső üzleteink bármelyikében.

 


A 10 hónapnál régebbi Apple készülék esetében is van lehetőség iCentreCare csomag vásárlására kiterjesztett garancia, baleseti garancia és szerviz menedzsment nélkül. További, egyedi ajánlatokért keresd kollégáinkat!


Készülékeidről továbbra is gondoskodunk, az esetleges javítások során további kedvezményes alkatrész és munkadíjat biztosítunk számodra.


Kapcsolatfelvétel

Érdekel az iCentreCare?
Lépj kapcsolatba velünk még ma!
Kapcsolatfelvétel

Hibabejelentés

Küld el pontos hibaleírásod és kollégáink hamarosan felveszik veled a kapcsolatot!
Hibabejelentés