A Kiterjesztett garancia, Baleseti garancia és Javítási asszisztencia szolgáltatásokkal akár 3 évig teljes körű védelmet biztosíthatsz Apple iPhone, iPad, Watch és Mac készülékednek!
Mit tehetsz Apple készüléked védelméért?
A Kiterjesztett garancia, Baleseti garancia és Javítási asszisztencia szolgáltatások igazodnak az igényeidhez, stresszmentes, professzionális megoldást nyújtva akkor, amikor a legnagyobb szükséged van rájuk.
Kiterjesztett garancia
Kiterjesztett garancia szolgáltatással meghosszabbíthatod eszközöd gyári vagy kereskedői jótállási idejét, és biztosíthatod készüléked védelmét rendeltetésszerű problémák esetén.Baleseti garancia
Baleseti garancia szolgáltatással pénztárca kímélő megoldást kaphatsz azokra az előre nem látható baleseti eseményekre, amelyekre a jótállás, vagy kiterjesztett garancia már nem terjed ki.Javítási asszisztencia
Javítási asszisztenciával távoli segítségnyújtás keretében kaphatsz azonnali segítséget a rendeltetésszerű vagy baleseti problémák elhárítására megvásárolt Kiterjesztett garancia vagy Baleseti garancia szolgáltatásod mellé.Van négy érvünk Apple készüléked védelme mellett
Nincs rejtett
költség
Az iCentre Készülékvédelem szolgáltatás nem tartalmaz rejtett költségeket, önrészt csak baleseti meghibásodás esetén kell fizetned. Az önrészről bővebben az önrésztájékoztatóban olvashatsz.
Igazodik
az igényeidhez
Az iCentre Készülékvédelem szolgáltatást azonnal megkötheted a vásárlást követően online vagy személyesen üzleteinkben.
Mindig a
rendelkezésedre áll
A meghibásodást csak be kell jelentened a Szolgáltatási Szerződésen található telefonszámon (+36 1 44 33 660) munkanapokon 9 és 18 óra között, munkatársunk pedig rögzíti a hibabejelentést, és azonnal megkezdi a hibaelhárítás szervezését.
Megbízható,
professzionális
Partnerünk által nyújtott ún. Vásárlói gondoskodás szolgáltatás elsőként volt jelen a hazai piacon. A meghibásodott készülék javítására az iCentre hivatalos Apple szervizében, kizárólag eredeti alkatrésszel, naprakész szakemberekkel kerül sor.
Hogy zajlik a szerződéskötés?
Küldd be az igénylőlapot
Töltsd ki figyelmesen adataidat a lenti árajánlatkérő űrlap segítségével. Ügyelj rá, hogy pontosan add meg az információkat, hiszen befolyással lehetnek a későbbi árajánlatra.
Szükséges dokumentumok:
Általános Szerződési Feltételek
Vevőtájékoztató
Önrész tájékoztató
Kiküldjük az árajánlatot
Az adatok megadását követően Kollégánk felveszi Veled a kapcsolatot, és elküldi az árajánlatot elérhetőségedre a megadott adatok alapján.
Megkötheted azonnal
iCentre Készülékvédelem szolgáltatást az árajánlat elfogadását követően online vagy személyesen is megkötheted üzleteink bármelyikében.
További információk
Általános Szerződési Feltételek
Vevőtájékoztató
A szolgáltatással kapcsolatos Vevőtájékoztatót ide kattintva tudod megtekinteni.
Önrész tájékoztató
Az önrész alól mentesülésének feltételeiről bővebben az önrésztájékoztatóban találsz részletes információkat.
Kérj ajánlatot, mindössze pár lépésben
Gyakran ismételt kérdések
Mit kell tudnom a szolgáltatás hátteréről?
Az iCentre Készülékvédelem Kiterjesztett garancia, Baleseti garancia és Javítási asszisztencia szolgáltatásait Partnerünk, a Business Box biztosítja.
Vásárolhatok utólag iCentre Készülékvédelem szolgáltatást?
Igen, utólag, nálunk vagy máshol megvásárolt Apple termék esetében is van lehetőséged szolgáltatásaink valamelyikének megvásárlására személyesen az iCentre üzletek bármelyikében (Allee, Arena, MOM, Infopark), azonban csupán olyan Apple készülékhez, amelyeknek esetében legalább 60 nap van hátra a gyártó vagy kereskedő által biztosított jótállási időből.
Mit kell tennem, ha meghibásodik a készülék?
Meghibásodott készülék esetén hívd a Szolgáltatási Szerződésen található +36 1 443 3660-as telefonszámot munkanapokon 9 és 18 óra között. A gyors beazonosításhoz és hatékonyabb ügyintézéshez készítsd elő a Szolgáltatási Szerződésen feltüntetett Business Box szerződésszámot (a szerződésszámodat a sorozatszám birtokában itt is megtalálod: sn.businessbox.hu), melyet követően munkatársunk rögzíti a hibabejelentést, és ha a meghibásodás komolyabb szerviz tevékenységet igényel, akkor azonnal megkezdi a hibaelhárítás szervezését. Meghibásodott készülékedet futár szállítja az iCentre hivatalos Apple szervizébe, javított vagy cserélt készüléked pedig futárral juttatjuk vissza hozzád.
Mikor és hogyan érhetem el a szolgáltatást?
A hibabejelentést megteheted telefonon hétfőtől péntekig 9 és 18 óra között a +36 1 443 3660-as számon, vagy a www.businessbox.hu weboldalon vagy emailben, a hiba@businessbox.hu címen.
Hol történik a készülék javítása?
Meghibásodott készüléked javítására az iCentre hivatalos Apple szervizében kerül sor, kizárólag eredeti Apple alkatrészekkel és naprakész szakemberekkel.
Kell-e fizetnem a szolgáltatásért?
Nem. Szolgáltatásunk keretein belül a javítás díjmentes. Amennyiben pedig Apple készüléked még garanciális, és a jótállás keretében javítható, úgy a költségeket a gyártó / kereskedő állja. (Szolgáltatásaink esetleges korlátozásáról lásd: a Vevőtájékoztatót és az Általános Szolgáltatási Feltételeket)
Mikor kell önrészt fizetnem?
Minden esetben önrész megfizetése mellett jogosult javításra vagy cserére, ha a készülék használója vagy vele közös háztartásban élő hozzátartozója okozta a balesetet, amennyiben a készülék sérülésével járó balesetet nem szándékosan, hanem véletlenül okozták. Ilyen például, ha leejtik a készüléket.
A szerződő a javításra vagy cserére az első baleseti sérülés alkalmával bruttó 25.000 Ft önrész megfizetése mellett jogosult. A második alkalommal 50.000 Ft, a harmadik és minden további alkalommal 100.000 Ft, de legfeljebb a javítás- vagy csere költsége a szerződőt terheli.
A készüléket ért baleseti sérülés esetén az első és legfontosabb teendőd, hogy jelentsd be a káreseményt, és a lehető legpontosabban leírva ismertesd a baleset körülményeit a +36 1 44 33 660 telefonszámon, vagy a www.businessbox.hu weboldalon vagy emailben, a hiba@businessbox.hu címen.
Mikor nem kell önrészt fizetnem?
Amennyiben bizonyításra kerül, hogy a balesetet nem a készülék jogszerű használója vagy vele közös háztartásban élő hozzátartozója okozta, vagy a baleset egyúttal a készülék használójának személyi sérülésével is járt, vagy a meghibásodás közlekedési eszköz (jármű) balesetével együtt következett be, a készülék biztonságáról folyamatosan, így a baleset ideje alatt is gondoskodtak, azaz minősített, ütésálló védelmet nyújtó tokban vagy táskában hordták, így a készüléken nincs olyan korábbi sérülés, karc, horzsolás, ami a baleset előtt keletkezett, ebben az esetben a készülék javítására vagy cseréjére önrész megfizetése nélkül vagy jogosult.
Az önrész alóli mentesülés csak akkor érvényesíthető az ütésálló tokra vagy táskára való hivatkozással, ha a Baleset idején használt védőtokot vagy táskát elküldésre kerül a Szolgáltató számára, továbbá, ha a tok vagy táska sérülése bizonyítja, hogy a készülék a baleset idején a tokban vagy táskában volt. Amennyiben a meghibásodásban valamilyen folyadék szerepet játszik, akkor az önrész alóli mentesülés nem érvényesíthető az ütésálló védőtokra vagy táskára való hivatkozással!
Jelen dokumentum tájékoztató jellegű, így azon esetek teljes körű megismeréséhez, amelyek esetén mentesülhetsz az önrész fizetés alól, továbbá amelyek esetén a készülék javítási, szállítási, csere- vagy önrész költségei Téged, mint az iCentre Készülékvédelem szerződését megkötő személyt terhelnek, kérlek, olvasd el figyelmesen az Általános Szolgáltatási Feltételeket.
Mire terjed ki a szolgáltatás?
A Kiterjesztett garancia szolgáltatás a rendeltetésszerű használatra, míg a Baleseti garancia a kívülről ható, előre nem látható balesetek következtében fellépő működési hiba elhárítására terjed ki.
További információért keresd fel Partnerünk Vevőtájékoztatóját, valamint az Általános Szerződési Feltételeket.
Mire nem terjed ki a szolgáltatás?
Az Általános Szerződési Feltételekben részletesen meghatározott okból bekövetkező meghibásodás, vagy működésképtelenné válás esetén, a készülék szállítási-, javítási, illetve szükség esetén csereköltségeit Te vagy köteles viselni.
Ilyenek például:
-
Bármilyen külső behatás,
-
Szándékos rongálás, vagy súlyos gondatlanság okozta hibák (súlyos gondatlanságnak minősül pl.: a Használati Útmutatóban foglaltak be nem tartása),
-
A készülék működését nem befolyásoló esztétikai hibák, illetve, ha nem található működési hiba,
-
Elektronikus adatfeldolgozó berendezésen vagy adathordozó eszközön tárolt adatok, állományok törlése, elvesztése okán keletkezett hibák
-
A készülék üzembe-, újra üzembehelyezése, rendszeres karbantartása, szervízelése, beállítása, ellenőrzése, módosítása, tisztítása, szétszerelése, átalakítása, túlterhelése, túladagolása okozta meghibásodások;
-
A készülék nem háztartási jellegű vagy külföldi használata során keletkezett hibák,
-
Tartós időjárási hatások miatti meghibásodások, melyekkel az évszak és a helyi viszonyok alapján számolni kell, vis major.
Azon esetek teljes körű megismeréséhez, melyek esetén a készülék javítási, szállítási és csereköltségei Téged terhelnek, kérlek, olvasd el figyelmesen Partnerünk Vevőtájékoztatóját, valamint az Általános Szerződési Feltételeket.
Hányszor javíttathatom meg a készüléket?
Mechanikai hiba, vagy véletlenszerű meghibásodás esetén korlátlan esetben. Ugyanakkor az iCentre Készülékvédelem szolgáltatást biztosító Partnerünk, a Business Box fenntartja magának a jogot, hogy a javítás vagy csere indokoltságáról szóló döntést szakértő hozza meg.
Mi történik, ha a készülék nem javítható?
Ha rendelkezel iCentre Készülékvédelem szolgáltatással, és a készülékcserére már a gyártói vagy kereskedői jótállási időt követően kerül sor, javíthatatlan készülékedet kicseréljük egy ugyanolyan készülékre, amennyiben pedig ez már bármely okból nem lehetséges, akkor egy műszakilag azonos színvonalú új készülékre. Fontos azonban, hogy ebben az esetben az iCentre Készülékvédelem szolgáltatás kicserélt készülékedre már nem érvényes, így az új készülék esetében azt újból meg kell vásárolnod.
Ha a készülékcserére a gyártó vagy kereskedő által biztosított jótállási időn belül kerül sor, abban az esetben a cserekészülék átadásától számítva az iCentre Készülékvédelem szolgáltatás a Szolgáltatási Szerződésben feltüntetett eredeti lejárati időpontig, változatlan feltételek mellett érvényes cserélt készülékedre.
Hibabejelentés
Hibabejelentéshez hívd Partnerünk ügyfélszolgálatát munkanapokon 9-18 óra között a +36 (1) 443 3660 telefonszámon.