Biztonság a mindennapokra

iCentre Készülékbiztosítás:
nyugalom és biztonság egyetlen lépésben.

Védd meg értékes Apple készüléked a váratlan károktól. Az iCentre szolgáltatásával biztonságban tudhatod eszközöd, legyen szó véletlen sérülésről, rongálásról vagy akár lopásról.

Válaszd ki az eszközöd

A biztosítás díja

Az eszköztípus kiválasztása után megjelennek a biztosítható modellek és az aktuális biztosítási díjak.

iPhone

iPhone

iPad

iPad

Mac

Mac

Apple Watch

Apple Watch

AirPods

AirPods

Válaszd ki a konkrét modellt

Válassz biztosítási időszakot

💡 A biztosítás megkötése jelenleg csak személyesen az iCentre üzletekben lehetséges. A biztosítás a készülék átvételekor fizethető az üzletben. Online rendelés esetén kérjük válaszd a személyes átvételt és jelezd a pénztár megjegyzés rovatában, hogy az átvétel során az üzletben biztosítást szeretnél kötni.

Hol és mikor?

Hol és mikor köthetsz biztosítást?

A készülékbiztosítás kizárólag személyesen, iCentre üzleteinkben érhető el. A szolgáltatás a weboldalon nem vásárolható meg.

📍

Hol köthető?

Csak és kizárólag iCentre üzletekben, személyesen. Online nem elérhető.

🗓️

Mikor köthető?

Vásárláskor vagy legkésőbb a számla dátumától számított 90 naptári napon belül.

🧾

Mire köthető?

Csak az iCentre-nél vásárolt új Apple készülékekre: iPhone, iPad, Mac, Apple Watch, AirPods/Beats.

Fedezet

Mit fedez a biztosítás?

A leggyakoribb káresetekre nyújt védelmet – válaszd a készülékedhez és használati szokásaidhoz illő csomagot.

💥

Véletlenszerű károsodás

Váratlan leesés, törés, elrepedés vagy folyadékkár.

🔨

Harmadik személy általi rongálás

Szándékos károkozás, összetörés, megrongálás esetén fedezet.

🎧

Elvesztés Prémium

AirPods és Beats fülhallgatók egyik darabjának elvesztése esetén térítés a feltételek szerint.

🔒

Lopásvédelem Prémium

Betöréses lopás, rablás, zseblopás – a Prémium csomag tartalmazza.

Fedezett biztosítási események

Mi számít biztosítási eseménynek?

Véletlenszerű károsodás esetén
  • Ha készülék elreped, eltörik vagy eldeformálódik
  • Ha a készülék hirtelen vízzel/folyadékkal való érintkezés miatt károsodik
  • A készülék bárminemű párásodása vagy nedvesedése (pl. izzadság, páralecsapódás) miatti meghibásodás
    Harmadik személy általi rongálás
  • Szándékos földhöz vágás, vízbe dobás vagy összetörés miatt meghibásodik
    Lopás esetén
  • Gépkocsi feltörés, betöréses lopás, uszodai/munkahelyi szekrény feltörése Prémium
  • Rablás (akaratot megtörő fizikai erőszakkal vagy fenyegetéssel) vagy zseblopás Prémium
  • Elvesztés esetén
  • AirPods és Beats fülhallgatók egyik darabjának elvesztésekor Prémium

A fedezet tartalmát a készülékbiztosítási ÁSZF határozza meg. A biztosítás díj és a kárrendezéskor fizetendő önrész összege a megvásárolt készülék listaárától és a kiválasztott biztosítási csomagtól függ. Az ártáblázatot ezen a linken találja.

Kizárások

Mikor nem térít a biztosító?

Véletlenszerű károsodás esetén
  • Esztétikai sérülések, amelyek a rendeltetésszerű működést nem befolyásolják
  • Fokozatos károsodás, elhasználódás, kopás
  • Helytelen használat vagy a gyártói kezelési utasítás be nem tartása
  • Ha a sérült készülék nem bemutatható
Lopás esetén
  • Nyilvános helyen őrizetlenül hagyott készülék ellopása
Gondatlanság
  • Elvesztés, rejtélyes eltűnés (kivétel: bizonyos esetekben fülhallgató)

A kizárások teljes körű, részletes listáját az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák.

Kárbejelentés

Kárbejelentés egyszerűen

Néhány lépésben elindíthatod a folyamatot – mi pedig segítünk a lehető leggyorsabban megoldani.

1

Telefonálj

Hívd a kárbejelentési vonalat munkanapokon 9–17 óra között: +36 1 234 4916

2

Add át az üzletben vagy a futárnak

Hozd be az eszközt az Infoparki üzletünkbe, vagy kérj futárszolgáltatást az ügyintézőtől telefonon.

3

Károdat gyorsan rendezzük

Rövid ügyintézési határidő, javítás vagy készülékcsere a feltételek szerint.

💡 Fontos: Meghibásodásra a Standard és a Prémium csomag is fedezetet nyújt.

1

Telefonálj

Hívd a kárbejelentési vonalat munkanapokon 9–17 óra között: +36 1 234 4916

2

Tegyél feljelentést

Tegyél rendőrségi feljelentést, kérj jegyzőkönyvet, és őrizd meg a bejelentés igazolását.

3

Károdat gyorsan rendezzük

Rövid ügyintézési határidő, új készülék a feltételek szerint.

💡 Fontos: Lopáskárra kizárólag a Prémium csomag nyújt fedezetet; a Standard nem.

Kérdés esetén írj: keszulekbiztositas@marsh.com


A biztosító szolgáltatása

Mi történik elfogadott kárigény esetén?

Elfogadott kárigény esetén mi intézzük a javítást vagy a készülékcserét – gyorsan, egyszerűen, kényelmesen. Ha kell, futárt is küldünk, hiszen az első felvétel díját a biztosítás tartalmazza.

🛠️

Ha tudjuk, megjavítjuk

A biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy a SIM-kártyán tárolt adatok helyreállítására.

🔁

Ha nem javítható vagy ellopták, cseréljük

Elsősorban típusazonos készülékre cserélünk.

Ha ez 30 naptári napon belül nem elérhető, hasonló műszaki tudású készüléket biztosítunk.

🚚

Így adhatod le

Kérj futárszolgáltatást, vagy add le a készület az Infoparki üzletünkben.

Az egyszeri (oda-vissza) futárszolgáltatás költségét a biztosítás tartalmazza.

Kérdések és válaszok

Gyakran ismételt kérdések

Igen. A Készülékbiztosítás egy véletlenszerű, hirtelen és előre nem látható esemény kapcsán is fedezetet nyújt. Ezek részben bekövetkezhetnek figyelmetlenségből, ügyetlenségből azonban vannak körülmények, amiket a Biztosító kizár a fedezetből. A kizárásokról teljes körű tájékoztatást az ÁSZF V. pontja ad.

A Csatlakozási Nyilatkozat alapján létrejött készülékbiztosítási fedezet határozott, 12 vagy 24 hónapos időszakra jön létre és az időszak végével automatikusan megszűnik, továbbá akkor is, ha a maximálisan téríthető 2. vagy 4. káreseményt a Biztosító térítette.
Megszűnik a készülékbiztosítási fedezet az ÁSZF-ben meghatározott érdekmúlás esetén is.

Igen! Amennyiben az új, iCentre-nél vásárolt termék vásárlásakor nem kötött készülékbiztosítást, de utólag meggondolja magát, van rá lehetőség, az eszköz vásárlásától számított 90 naptári napon belül.

Ebben az esetben a hazaérkezést követő 48 órán belül jelentse be a kárt a program Adminisztrátornál (Marsh Kft., +36 1 234-4916)

Ebben az esetben a Készülékbiztosítás megszűnik és az iCentre visszatéríti a vonatkozó biztosítási díjat.

Igen, természetesen van. A biztosítási díjról számlát állítunk ki, de a biztosítási díj ÁFA-mentes. Kárrendezési számlán külön sorban található a Biztosító által fizetendő díj és az Ön által fizetendő önrész.

Nem ruházható át. Ha eladod a készülékedet, a biztosítás megszűnik.

A program Adminisztrátort (Marsh Kft.) keresse a +36 1 234-4916-es telefonszámon.

A biztosítás 12, vagy 24 hónapos biztosítási időszakra köthető.

Hoppá!

Az ajándékkártya más termékkel együtt nem vásárolható meg!