Standard
Egyszeri díj
2 éves időtartamra
Fizetendő önrész: –
- ✓ Véletlenszerű károsodás
- ✓ Rongálás
- ✓ Folyadékkár, párásodás
- ✗ Lopás, rablás, zseblopás


Apple Premium Reseller
Allee bevásárlóközpont utcaszint,
1117 Budapest, Október 23. u. 8-10.
Apple Authorised Service Provider
Infopark C. ép. fszt.
1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
Apple Authorised Reseller
Malom Központ, földszint
6000 Kecskemét, Korona utca 2.


Apple Premium Reseller
Allee bevásárlóközpont utcaszint,
1117 Budapest, Október 23. u. 8-10.
Apple Authorised Service Provider
Infopark C. ép. fszt.
1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
Apple Authorised Reseller
Malom Központ, földszint
6000 Kecskemét, Korona utca 2.
Védd meg értékes Apple készüléked a váratlan károktól. Az iCentre szolgáltatásával biztonságban tudhatod eszközöd, legyen szó véletlen sérülésről, rongálásról vagy akár lopásról.
Az eszköztípus kiválasztása után megjelennek a biztosítható modellek és az aktuális biztosítási díjak.
Válassz biztosítási csomagot az eszközhöz.
Egyszeri díj
2 éves időtartamra
Fizetendő önrész: –
Egyszeri díj
2 éves időtartamra
Fizetendő önrész: –
💡 A biztosítás megkötése jelenleg csak személyesen az iCentre üzletekben lehetséges. A biztosítás a készülék átvételekor fizethető az üzletben. Online rendelés esetén kérjük válaszd a személyes átvételt és jelezd a pénztár megjegyzés rovatában, hogy az átvétel során az üzletben biztosítást szeretnél kötni.
A készülékbiztosítás kizárólag személyesen, iCentre üzleteinkben érhető el. A szolgáltatás a weboldalon nem vásárolható meg.
Csak és kizárólag iCentre üzletekben, személyesen. Online nem elérhető.
Vásárláskor vagy legkésőbb a számla dátumától számított 90 naptári napon belül.
Csak az iCentre-nél vásárolt új Apple készülékekre: iPhone, iPad, Mac, Apple Watch, AirPods/Beats.
A leggyakoribb káresetekre nyújt védelmet – válaszd a készülékedhez és használati szokásaidhoz illő csomagot.
Váratlan leesés, törés, elrepedés vagy folyadékkár.
Szándékos károkozás, összetörés, megrongálás esetén fedezet.
AirPods és Beats fülhallgatók egyik darabjának elvesztése esetén térítés a feltételek szerint.
Betöréses lopás, rablás, zseblopás – a Prémium csomag tartalmazza.
A fedezet tartalmát a készülékbiztosítási ÁSZF határozza meg. A biztosítás díj és a kárrendezéskor fizetendő önrész összege a megvásárolt készülék listaárától és a kiválasztott biztosítási csomagtól függ. Az ártáblázatot ezen a linken találja.
A kizárások teljes körű, részletes listáját az Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák.
Néhány lépésben elindíthatod a folyamatot – mi pedig segítünk a lehető leggyorsabban megoldani.
Hozd be az eszközt az Infoparki üzletünkbe, vagy kérj futárszolgáltatást az ügyintézőtől telefonon.
Rövid ügyintézési határidő, javítás vagy készülékcsere a feltételek szerint.
💡 Fontos: Meghibásodásra a Standard és a Prémium csomag is fedezetet nyújt.
Tegyél rendőrségi feljelentést, kérj jegyzőkönyvet, és őrizd meg a bejelentés igazolását.
Rövid ügyintézési határidő, új készülék a feltételek szerint.
💡 Fontos: Lopáskárra kizárólag a Prémium csomag nyújt fedezetet; a Standard nem.
Kérdés esetén írj: keszulekbiztositas@marsh.com
Elfogadott kárigény esetén mi intézzük a javítást vagy a készülékcserét – gyorsan, egyszerűen, kényelmesen. Ha kell, futárt is küldünk, hiszen az első felvétel díját a biztosítás tartalmazza.
A biztosítás nem terjed ki a készülékben vagy a SIM-kártyán tárolt adatok helyreállítására.
Elsősorban típusazonos készülékre cserélünk.
Ha ez 30 naptári napon belül nem elérhető, hasonló műszaki tudású készüléket biztosítunk.
Kérj futárszolgáltatást, vagy add le a készület az Infoparki üzletünkben.
Az egyszeri (oda-vissza) futárszolgáltatás költségét a biztosítás tartalmazza.
Korábbi ÁSZF-ek, Csatlakozási Nyilatkozatok és Termékismertetők listája: