SHIFU Plugo - Link interaktív STEM oktató játék

Termékkód: PS-SHIFU-019

A Plugo Link játékosan, a kiterjesztett valóság erejével vezet be a logikai feladatok izgalmas világába, és szórakoztató feladatokkal segít fejleszteni a logikus gondolkodást és a térbeli képzelőerőt, valamint leküzdeni a tanulással és gyakorlással kapcsolatos félelmeket.

SHIFU Plugo - Link interaktív STEM oktató játék

Termékkód: PS-SHIFU-019

26 990 Ft

Allee
utolsó
Arena
utolsó
MOM
utolsó
Infopark
nincs raktáron
GOBUDA
nincs raktáron
A Plugo egy interaktív oktatási játék táblagépre, amely a kiterjesztett valóság technológiát használja. Ez elég unalmasan hangzik neked? Akkor még nem láttad a Plugót működés közben. Akció és szórakozás, és még annál is több, hiszen minden, amit a mágneses padra tesztek, az AR technológiának köszönhetően egy színes történetben kel életre a tablet képernyőjén.

Így a gyermekek észre sem veszik, hogy játékosan, önként oldják meg a matematikát. A Plugo játékok egész rendszere a STEM-oktatás koncepcióján alapul, és játékos és fantáziadús megközelítéssel vezeti be a gyerekeket a technológia és a logika világába.

A Plugo alkalmazás nagyszámú szórakoztató játékot tartalmaz az életkornak megfelelő szinteken, körülbelül 5 és 11 éves kor között, így a testvérek és a barátok megbízhatóan elszórakoztathatók.

A készlet tartalmaz egy táblagép csatlakoztatására alkalmas állvánnyal ellátott padot, valamint egy mágneses felületet a játékhoz, és egy Plugo Link játékot, amely 15 mágneses hatszöget tartalmaz.
 

Aktív logikai játék tabletre

Te is úgy gondolod, hogy a tabletnek nincs pozitív hatása a gyerekekre? A Plugo Link biztosan meggyőz az ellenkezőjéről - a tabletet modern tanulójátékká alakítja, amely tökéletesen alkalmas arra, hogy 5 és 11 év közötti gyermeked képességeit fejlessze.
 

Hogyan működik a Plugo?

Minden egy mágneses padon történik, amelyhez az egyik oldalon tabletet lehet csatlakoztatni (ez akár tokkal is lehetséges). Az alkalmazás indításakor a gyerekek a mágneses hatszögek mozgatásával irányítják a képernyőn megjelenő játékokat. A képernyőn megjelenő feladatoknak megfelelően rakják össze az alakzatokat, és minden egyes helyes összekapcsolás továbbviszi őket a történetben.

Az alkalmazás interaktív felülete audiovizuális motiváló elemeket tartalmaz, amelyek segítik a gyerekeket a feladatok gördülékeny és hatékony megoldásában. A kiterjesztett valóság (AR) technológia a folyamatos visszajelzés mellett egy nagy előnnyel jár: a játékot nem zavarják gombok, elemek vagy kábelek, így a gyerekek a STEM-képességeik elmélyítésére koncentrálhatnak.
 

Mi köze a STEM-nek a játékokhoz?

A tanuló STEM játékok aktív, szórakoztató játékokon keresztül vezetik be a gyermekeket a politecnika világába. A játékok történetei bevonják a gyermekeket a történetbe, és észre sem veszik, hogy a játék közben tanulják és gyakorolják a kevésbé népszerű tantárgyakat is.

STEM játékok Shifu

  • Leköti a gyermekek figyelmét, és fokozza az érdeklődésüket a tudomány, a technológia és a művészetek iránt
  • Javítja a gyermekek tájékozódását a technológia világában
  • Ösztönzik a gyermekeket, hogy tudásukat a mindennapokban is használják
     

Tudni akarod, mi következik? Használd a kezed!

Akár állatformákat raknak össze a gyerekek, akár csöveket építenek a tűzoltáshoz, mindig aktívan használják a kezüket a probléma megoldásához.

A Hands On Experience, a feladat aktív megoldása ahelyett, hogy csak olvasnának vagy néznének, segít a gyerekeknek:

  • jobban koncentráljanak az adott feladatra
  • könnyebben elsajátítják az ismereteket és készségeket
  • jobban emlékeznek mindenre

A Plugo Link segítségével a gyerekek fejlődni fognak:

  • matematika
  • kritikus gondolkodás
  • problémamegoldás
  • logikus gondolkodás
  • függetlenség a feladatok feldolgozásában
     

Töltsd le az alkalmazást és máris kezdődhet a játék

Az átgondolt kísérő alkalmazás (angol nyelven, alapfokú nyelvtudás elegendő) számos játékot tartalmaz az egyes Plugo-készletekhez a különböző korosztályok számára. Elérhető iOS(9.0+ verzió; kompatibilis a 3. generációs iPad, iPad Mini 2, iPad Air minden modellel, iPad Pro minden modellel, kivéve iPad Pro 12 ", iPhone 6plus) és Android (5.0+ verzió; kompatibilis a 2015-ös és újabb verziókkal rendelkező, 2 GB RAM-mal és nagyobb memóriával rendelkező készülékekkel: Samsung táblagépek, Lenovo, Samsung okostelefonok, nem támogatja a Kindle-t).

  • Töltsd le a Plugo alkalmazást, és kövesd a képernyőn megjelenő utasításokat.
  • Jelentkezz be, és add meg gyermeked életkorát a játékhoz
  • Ha szükséges, hozz létre több fiókot
  • Szinkronizáld a Plugo játékot
  • Hajtsd ki a mágneses padot, és helyezd rá az eszközt
  • A többi pedig már magától megy...
     

Funkció áttekintés

  • A Plugo Count Kit két részből áll
  • 15db mágneses hatszög
  • Öt és 11 év közötti gyermekek számára
  • Képernyőn megjelenő interaktív AR játékok
  • Folyamatos visszajelzések az egyéni megoldásokra
  • Összekapcsolja a játékot és szórakozást a tanulással a STEM oktatási koncepciónak megfelelően
  • Plug and Play – Csak töltse le az alkalmazást, és már indulhat is a játék
  • Gombok, elemek, vezetékek és egyéb hardverek nélkül
  • Kompakt, tartós kivitel
  • Számos szórakoztató játék az alkalmazásban személyre szabottan a gyermek képességeinek megfelelően
     

A csomag tartalma

  • Mágneses pad a tablet tartóval
  • 15db mágneses hatszög
     

Rendszerkompatibilitás az eszközökkel

iOS:

  • iPad 3. generációnál újabb készülékek
  • iPad mini 2-nél újabb készülékek
  • iPad Air – minden modell
  • iPad Pro – Minden modell, kivéve a 12,9 hüvelykes készülékek
  • iPhone 6-nál újabb készülékek
  • Samsung és Lenovo tabletek
  • Samsung okostelefonok
  • Nem támogatja a Kindle-t