Apple Premium Reseller
Allee bevásárlóközpont utcaszint,
1117 Budapest, Október 23. u. 8-10.
Apple Authorised Service Provider
Infopark C. ép. fszt.
1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
A Shifu Tacto Coding mesejátékok segítségével, játékos formában nyújt betekintést gyermekednek a programozás világába, fejlesztve a logikus és analitikus gondolkodást.
Termékkód: PS-SHIFU-033
Tegye a táblagépét kódolási kalanddá. A gyerekek játékos formában, mesejátékok segítségével tanulják meg a programozás alapjait. A Shifu Tacto Coding két keretből és öt figurából áll. Rögzítsd a keretet a tablet oldalaira, rakd a figurákat a keretben lévő betétekbe, töltsd le és indítsd el a Tacto alkalmazást a készülékeden, és kezdj el játszani. Válassz 3 játékmód közül, teljesítsd az egyes szinteket és tanulj minden lépésnél.
A játék több mint 200 különböző szintet kínál, mindegyikben új készségeket tanulhatsz és fejlesztheted a logikus gondolkodást. Oldj meg problémákat, erősítsd az analitikus gondolkodást és győzz le minden akadályt. A játék egy játékosra készült, 4 éves kortól alkalmas.
A Shifu Tacto Coding játékkal a gyerekek nagyon jól fognak szórakozni. De a Tacto Coding nem csak egy játék - éppen ellenkezőleg. Segít a gyerekeknek az analitikus és logikus gondolkodás teljesen természetes és kényszer nélküli fejlődésében, javítja a problémák átfogó megoldásának képességét, és már egészen kicsi koruktól kezdve pozitívan befolyásolja fejlődésüket. A játék lányoknak és fiúknak egyaránt alkalmas 4 éves kortól. Több nyelven is elérhető.
A játék 2 keretet tartalmaz, melyeket a tábla szélére rögzíthetsz. Mellette 5db figurát is tartalmaz a csomag. Ezekkel a figurákkal irányíthatod a játékot a táblagépen. Minden figurának más-más funkciója van, ezért mindig a megfelelőt kell kiválasztani a képernyőn megjelenő utasításoknak megfelelően.
A STEM-oktatás egy modern oktatási forma, amellyel például egy szabadidős hobbicsoportban találkozhatsz. A STEM négy tudományágat jelent: természettudomány, mérnöki tudomány, technológia és matematika. A klasszikus oktatásban ezeket a tudományokat egymástól függetlenül tanítják, a modern STEM-oktatás e tantárgyak összekapcsolására és a probléma gyakorlati megoldására dolgozik a kontextusban.
Talán elgondolkodsz azon, hogy mi köze van a fent említett tanítási formának a gyermekek játékához. A Shifu alkotói az interaktív és erőszakmentes nevelésre helyezik a hangsúlyt. Ezért a gyerekek tudtukon kívül játék közben tanulnak, anélkül, hogy éreznék, hogy tanításról van szó. A Shifu irányítja a gyerekek érdeklődését a tudomány és a technológia iránt, és javítja a modern technológiában való tájékozódásukat. A gyerekek ezután képesek a megszerzett ismereteket a mindennapi életben felmerülő problémák megoldására alkalmazni. A játék természetesen segít a stratégia kialakításában és a tervezési képességek fejlesztésében.