Apple Premium Reseller
Allee bevásárlóközpont utcaszint,
1117 Budapest, Október 23. u. 8-10.
Apple Authorised Service Provider
Infopark C. ép. fszt.
1117 Budapest, Gábor Dénes utca 4.
A Plugo Count játékosan, a kiterjesztett valóság erejével, és egyszerű matematikai rejtvényekkel vezet be a matematika világába, és játékos módon segít leküzdeni a tanulással és gyakorlással kapcsolatos félelmeket.
Termékkód: PS-SHIFU-020
A Plugo egy interaktív oktatási játék táblagépre, amely a kiterjesztett valóság technológiát használja. Ez elég unalmasan hangzik számodra? Akkor még nem láttad a Plugót működés közben. Szórakozás és tanulás az egyben, sőt, még annál is több, hiszen minden, amit a gyerekek a mágneses padra tesznek, az AR technológiának köszönhetően egy színes történetben kel életre a tablet képernyőjén.
Így a gyermekek kötetlenül, játékos módon fejlesztik matematikai ismereteiket anélkül, hogy az feszélyezné őket. A Plugo játékok egész rendszere a STEM-oktatás koncepcióján alapul, és játékos és fantáziadús megközelítéssel vezeti be a gyerekeket a technológia és matematika világába.
A Plugo alkalmazás számos szórakoztató játékot tartalmaz a korosztálynak megfelelő szinten, körülbelül 5 és 11 éves kor között, így a testvérek és a barátok egyaránt kötetlenül kikapcsolódhatnak, miközben fejlesztik matematikai képességeiket.
A készlet tartalmaz egy táblagép taróval ellátott padot és egy mágneses felületet a játékhoz, valamint egy Plugo Count játékot, amely 2 számkészletet tartalmaz jelekkel (+, -, /, x) és egy talapzatot.
Te is úgy gondolod, hogy a tabletnek nincs pozitív hatása a gyerekekre? A Plugo Count meggyőz az ellenkezőjéről - a tabletet modern tanulási játékká alakítja.
A Plugo Count egyszerre szórakoztató és izgalmas.
Minden egy mágneses padon történik, amelyhez az egyik oldalon tabletet lehet csatlakoztatni (ez akár tokkal is lehetséges). Az alkalmazás indításakor a gyerekek a képernyőn megjelenő játékokat úgy irányítják, hogy a számkészlet darabokat a padra helyezik. A választott nehézségnek megfelelően számolják a példákat, és minden helyes válasz továbbviszi őket a történetben.
Az alkalmazás interaktív felülete audiovizuális motiváló elemeket tartalmaz, amelyek segítik a gyerekeket a feladatok gördülékeny és hatékony megoldásában. A kiterjesztett valóság (AR) technológia a folyamatos visszajelzés mellett még egy nagy előnnyel jár: a játékot nem zavarják gombok, elemek vagy kábelek, a gyerekek pedig a STEM-képességeik elmélyítésére koncentrálhatnak.
A tanuló STEM játékok aktív, szórakoztató játékokon keresztül vezetik be a gyermekeket a politecnika világába. A játékok történetei bevonják a gyermekeket a történetbe, és észre sem veszik, hogy a játék közben tanulják és gyakorolják a kevésbé népszerű tantárgyakat is.
Ösztönzik a gyermekeket, hogy tudásukat a mindennapokban is használják.
Akár azt számolják a gyerekek, hogyan segíthetnek az űrhajósnak átrepülni az egész Naprendszeren, akár csővezetékeket építenek a tűzoltáshoz, mindig aktívan használják a kezüket a probléma megoldásához.
A Hands On Experience, a feladat aktív megoldása ahelyett, hogy csak olvasnának vagy néznének, segít a gyerekeknek:
A Plugo segítségével a gyerekek fejlődni fognak:
Az átgondolt kísérő alkalmazás (angol nyelven, alapfokú nyelvtudás elegendő) számos játékot tartalmaz az egyes Plugo-készletekhez a különböző korosztályok számára. Elérhető iOS(9.0+ verzió; kompatibilis a 3. generációs iPad, iPad Mini 2, iPad Air minden modellel, iPad Pro minden modellel, kivéve iPad Pro 12 ", iPhone 6plus) és Android (5.0+ verzió; kompatibilis a 2015-ös és újabb verziókkal rendelkező, 2 GB RAM-mal és nagyobb memóriával rendelkező készülékekkel: Samsung táblagépek, Lenovo, Samsung okostelefonok, nem támogatja a Kindle-t).
iOS: